pracownik Support
dla Cadera Sp. z o.o. / Warszawa
Praca będzie polegała na serwisowaniu komputerów w biurach klientów, rozwiązywaniu codziennych problemów użytkowników.
W zakres obowiązków wejdą: serwis komputerów PC i ewentualnie Macintosh, serwis sieci i urządzeń sieciowych, proste prace przy sieci typu zarabianie gniazd i inne prace pomocnicze.
Wymagamy dobrej aparycji, komunikatywności i umiejętności interpersonalnych ponieważ praca na tym stanowisku wiąże się z częstymi kontaktami z klientem.
Zapewniamy ciekawą pracę i możliwość rozwoju oraz awansu.
Wymagania
- dobra znajomość sprzętu PC
- dobra znajomość Windows XP i problematyki sieciowej
- schludny wygląd i dobra aparycja
- komunikatywność i kultura osobista
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- certyfikat MCP
- znajomość Macintoshy i OS X
- znajomość Windows Server oraz Linux
- własny samochód
Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...
« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Opublikowana 2008-08-27
Wyświetlona: 5733 razy
Wyświetlona: 5733 razy