Support Manager
dla New-Invest / Warszawa
Tagi: Support Manager manager help-desk support
Zakres odpowiedzialności:
• planowanie i prowadzenie projektów rozwojowych systemu rezerwacyjnego
• zarządzanie harmonogramem w projektach
• planowanie i koordynowanie pracy osób zaangażowanych w realizację projektów
• profesjonalne wsparcie dla partnerów i użytkowników systemu (telefonicznie oraz e-mail)
• monitowanie realizacji projektu oraz raportowanie statusów zadań
• przeprowadzanie testów funkcjonalnych i jakościowych systemu
• koordynowanie i realizacja zadań finansowych
• przeprowadzanie prezentacji i szkoleń z zakresu obsługi systemu
Potrzebne umiejętności:
• umiejętność komunikacji oraz budowania relacji z klientem oraz zespołem
• dokładność, staranność oraz umiejętność wnikliwego poznawania zagadnień i problemów występujących w systemach rezerwacyjnych
• biegłość w obsłudze oprogramowania biurowego (MS Office/Przeglądarki internetowe)
• swoboda w wyrażaniu się w formie pisemnej w języku polskim
• znajomość języka angielskiego pozwalająca komunikować się z klientem zagranicznym
Pomocne umiejętności:
• znajomość branży turystycznej
• umiejętność analizowania kodu HTML, PHP i SQL
• podstawowa znajomość systemu kontroli wersji GIT
• doświadczenie na stanowiskach technicznych
• doświadczenie w prowadzeniu rozmów z klientami zarówno od strony projektowej, jak i sprzedażowej
Oferujemy:
• umowa o pracę
• stabilne zatrudnienie
• prywatna opieka medyczna
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4667 razy