Junior Performance Analyst

praca it: etat dla 180heartbeats+JvM / Warszawa

Tagi: seo google performance media analityka

180heartbeats+JvM poszukuje osoby, której nieobce są pojęcia: konwersja, Google Adwords, współczynnik odrzuceń, Excell, Google Analytics, Youtube, Power Point, Panda, Koliber, metatagi, mapa witryny, Search Console (Google Webmaster Tools). Która wie, na czym polega prowadzenie kampanii, wie, jak je prowadzić i określić ich skuteczność, czemu serwis www znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania oraz jak analizować ruch na stronie internetowej przy użyciu co najmniej Google Analytics.

Jeśli zagadnienia te są Ci dobrze znane i potrafisz odpowiedzieć na powyższe pytania, aplikuj na: praca@180hb.com z tytułem maila „Junior Performance Analyst”.

Do Twoich zadań będzie należało m.in.:

  • Rekomendacje definiowanie, kontrola i monitorowanie kampanii reklamowych Google.
  • Ustalanie i wdrażanie strategii działań SEO dla naszych klientów
  • Analiza ruchu w serwisach pod kątem wyznaczonych celów we współpracy z UX designerem i rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
  • Ciągłe pogłębianie wiedzy z zakresu rozwiązań efektywnościowych dostępnych na rynku.

Możesz liczyć na:

  • pracę w lokalnej agencji wyróżniającej się wiarą w odważne i kreatywne pomysły docenianej na największych festiwalach reklamy w Polsce i na świecie, m.in. Cannes Lions, Clio Awards, Golden Drum, Epica, KTR,
  • zastrzyk energii i wiedzy od najlepszych specjalistów w branży,
  • liczne wyzwania oraz wielowymiarowy rozwój,
  • stabilne warunki zatrudnienia w prężnie rozwijającej się firmie,
  • udział w innowacyjnych projektach dla największych i najciekawszych marek,
  • pakiet socjalny: ubezpieczenie medyczne, kartę multisport,
  • świetną kulturę pracy, liczne eventy pracownicze.

My liczymy na:

  • doświadczenie w pracy z reklamą lub analityką internetową,
  • znajomość produktów Google,
  • znajomość zagadnień z zakresu performance,
  • wiruozerię w posługiwaniu się Excellem i Power Pointem,
  • wysokie zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
  • znajomość rynku analityki i mediów,
  • dociekliwość i głód wiedzy, :-)
  • zaangażowanie i entuzjazm,
  • pozytywne nastawienie i chęć podnoszenia kwalifikacji.

Doświadczenie zawodowe lub staż na stanowiskach pokrewnych do: web analytic, digital media, media planner, traffic będzie dodatkowym atutem.

Zapraszamy do aplikowania.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2015-07-13
Wyświetlona: 5241 razy