Szef Biura Obsługi Klienta
dla Cyclad / Mysłowice
Tagi: Szef Biura Obsługi Klienta
Cyclad to międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w outsourcingu i rekrutacji dla światowych liderów branży technologicznej. Jesteśmy obecni w 5 krajach na 3 kontynentach. Myślimy i działamy globalnie, dzięki czemu naszym pracownikom możemy zaoferować duże możliwości rozwoju.
Obecnie dla naszego klienta, zajmującego się integracją systemów teleinformatycznych oraz infrastruktury technicznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Szefa Biura Obsługi Klienta w Mysłowicach.
Opis stanowiska:
• Nadzorowanie wszystkich zleconych prac dla BOK
• Dbanie o definiowanie i utrzymywanie procedur BOK
• Kontakt i obsługa klientów przypisanych do I poziomu Service Level Manager
• Opieka oraz rozwój oprogramowania HelpDesk (HP SM)
• Wyznaczanie standardów raportowania z usług utrzymaniowych na bazie wewnętrznych systemów firmy
• Kompleksowe zarządzanie zespołem pracowników Biura Obsługi Klienta
Wymagania:
• Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w BOK na stanowisku operatora lub kierownika
• Umiejętność dokonywania analiz w MS Excel
• Umiejętności zarządzania zespołem I Linii Wsparcia
• Znajomość metodyki ITIL
• Dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
• Znajomość systemu HP SM lub podobnego systemu HelpDesk
• Doświadczenie w samodzielnej konfiguracji i w rozwijaniu systemu HP SM
• Doświadczenie w pracy z Biurem Obsługi Klienta wyłącznie poprzez zdefiniowanie procedury
oraz parametry jakościowe
Oferujemy:
• Miłą atmosferę pracy
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia oraz certyfikaty)
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 4433 razy