Administrator IT/Helpdesk

praca it: etat dla Gemius SA / Warszawa

Tagi: Debian GNU/Linux MS Windows XP/Vista/7 PC TCP/IP LAN

Zadania przyszłego pracownika

* pomoc użytkownikom systemów MS Windows, Linux, * instalacja i konfiguracja nowych stacji roboczych, * opieka nad firmową siecią, serwerami usług lokalnych i systemem archiwizowania danych.

Oczekiwania wobec kandydatów

Poszukujemy osoby, która wyróżnia się:

* bardzo dobrą znajomością systemów Debian GNU/Linux, MS Windows XP/Vista/7, * bardzo dobrą znajomością aplikacji Microsoft Office/OpenOffice.org, * bardzo dobrą znajomością komputerów PC, * znajomością zagadnień sieciowych (TCP/IP, LAN), * znajomością obsługi urządzeń sieciowych, * znajomością języka angielskiego, * samodzielnością, dokładnością i komunikatywnością.

Dodatkowymi atutami będą

* znajomość systemu FreeBSD, * znajomość serwerów usług – plików, SQL.

Możliwości rozwoju

Osoba, która dołączy do Działu Administratorów, będzie miała możliwość współkreowania sukcesu nowoczesnej firmy badawczej. Będzie miała możliwość wykazania się przy rozwiązywaniu problemów związanych z przetwarzaniem dużych ilości danych. Ponadto zapewniamy warunki rozwoju zawodowego i pracę z zespołem dynamicznych, młodych ludzi.

Proces rekrutacji

Rekrutacja rozpoczyna się od analizy nadesłanych formularzy aplikacyjnych, której wyniki są podstawą zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną. Kolejny etap to rozwiązanie przez kandydatów zadania rekrutacyjnego, które ocenione będzie przez przyszłych przełożonych. Wyłoniona w procesie selekcji osoba zaproszona zostanie na rozmowę, podczas której omówione zostaną szczegóły współpracy.



Jak składać oferty pracy

Ta oferta pracy została opublikowana ponad 60 dni temu...

« powrót na stronę główną
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!   
Poleć znajomemu
Opublikowana 2010-09-13
Wyświetlona: 6356 razy