pracownik Support
dla Cadera Sp. z o.o. / Warszawa
Praca będzie polegała na serwisowaniu komputerów w biurach klientów, rozwiązywaniu codziennych problemów użytkowników.
W zakres obowiązków wejdą: serwis komputerów PC i ewentualnie Macintosh, serwis sieci i urządzeń sieciowych, proste prace przy sieci typu zarabianie gniazd i inne prace pomocnicze.
Wymagamy dobrej aparycji, komunikatywności i umiejętności interpersonalnych ponieważ praca na tym stanowisku wiąże się z częstymi kontaktami z klientem.
Zapewniamy ciekawą pracę i możliwość rozwoju oraz awansu.
Wymagania
- dobra znajomość sprzętu PC
- dobra znajomość Windows XP i problematyki sieciowej
- schludny wygląd i dobra aparycja
- komunikatywność i kultura osobista
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- certyfikat MCP
- znajomość Macintoshy i OS X
- znajomość Windows Server oraz Linux
- własny samochód
Dodatkowa informacja
Wykształcenie: Inne
Minimalne doświadczenie: Tylko praktyki
Gotowość do podróżowania: Żadna
Miejsce zamieszkania: Polska
Pozwolenie na pracę: Polska
Czas trwania umowy: b.o.
Dział: Support
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 5776 razy