Techland - Technical Producer
dla Techland / Wrocław
Tagi: production game development programming tech
Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 13 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwiema wysokobudżetowymi produkcjami, których premiera planowana jest w ciągu najbliższych trzech lat. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie.
Obecnie szukamy nowej osoby na stanowisko
Technical Producer
miejsce pracy: Wrocław
Głównym zadaniem na tym stanowisku jest zapewnienie ciągłości produkcji gry, szczególnie w wymiarze technicznym, czyli:
- rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze zmianami środowiska pracy (releasy, merge, buildy),
- komunikacja z programistami i inżynierami w celu utrzymania stabilności środowiska pracy,
- komunikowanie zachodzących zmian/rozwiązań zespołom produkcyjnym,
- współprowadzenie scrumowego technicznego zespołu deweloperskiego (planowanie, zbieranie wymagań, zarządzanie backlogiem itp.),
- odpowiedzialność za komunikację pomiędzy zespołami projektowymi oraz tworzenie klimatu sprzyjającego współpracy (motywowanie zespołów, rozwiązywanie konfliktów, pobudzanie kreatywności),
- wsparcie administracji projektowej (dokumentacja, raportowanie, komunikacja, budżetowanie, ryzyko).
Szukamy osoby, która:
- ma doświadczenie techniczne (np. jako programista czy tester testów automatycznych),
- miała okazję pracować z wykorzystaniem metod zwinnych i chce poszerzać swoje doświadczenia z zakresu project managementu,
- ma wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne,
- jest graczem i chce zostać częścią zespołu tworzącego gry rozpoznawalne na całym świecie,
- ma skłonności wychodzenia poza stereotypowe, oczywiste rozwiązania i chętnie inicjuje zmiany,
- chce i lubi pracować zespołowo,
- dobrze zna zarówno język polski, jak i angielski.
Mile widziane:
- doświadczenie jako Scrum Master,
- doświadczenie w gamedevie,
- znajomość C++.
Czego szukasz w nowej pracy?
Jednej rzeczy z poniższej listy nie możemy obiecać…
- CIEKAWE PROJEKTY – Tworzymy dwie gry AAA o łącznym budżecie 100 milionów dolarów, produkowane oddzielnie przy wykorzystaniu wspólnej technologii.
- CZAS NA ROZWÓJ – Otrzymasz indywidualny budżet oraz dodatkowe dni wolne na udział w konferencjach i warsztatach.
- REALNY WPŁYW – Czy jesteś branżowym wyjadaczem, czy młodym talentem, Twoja praca i umiejętności mają realny wpływ na projekt i pracę zespołu.
- IMPREZY I ROZRYWKA – Automaty do gier, grill, własna kantyna i mnóstwo konsol dostępnych w biurze. Pyszne jedzonko, sporo procentów oraz świetna muzyka na firmowych imprezach.
- BIURO W HARRAN – W pełni wyposażony pokój tylko dla Ciebie. Zapewniamy drut kolczasty, lampy ultrafioletowe i inne środki przeciwzombiacze.
- OKAZJA, BY UCZYĆ – Podziel się swoją wiedzą poprzez firmowy Program Mentoringowy lub spróbuj swoich sił jako wykładowca na zaprzyjaźnionych uczelniach.
- ELASTYCZNA PRACA – Wiemy, jak ważna jest równowaga między pracą, a życiem osobistym, dlatego stosujemy elastyczne godziny pracy.
Jeżeli ta oferta pracy nie jest zgodna z regulaminem, powiadom nas!
Poleć znajomemu
Wyświetlona: 6247 razy